کد شغلی شنواسنج

اخذ ویزا کاری استرالیا برای  شغل شنواسنج با کد شغلی 252711: Audiologist

چرا شغل شنواسنج (Audiologist) یکی از بهترین سمت های شغلی برای اخذ اقامت دائم استرالیا است؟

کد شغلی 252711: Audiologist در لیست بلند مدت (MILTSS) است. شنواسنج ها  با ارایه مدرک معادل لیسانس استرالیا در رشته شنواسنجی و همچنین ارایه حداقل یک سال سابقه کار مرتبط میتوانند جهت اخذ ویزا کاری استرالیا اقدام کنند.این کد شغلی به این دلیل که مرتبط با حوزه پزشکی است همواره سمت شغلی خوبی برای اخذ ویزا مهارت شغلی استرالیا بوده است.این سمت شغلی از معدود سمت های شغلی مرتبط با حوزه پزشکی است که مراحل اخذ اسسمنت (مدرک ارزیابی) راحتی به نسبت به دیگر سمت های شغلی دارند. سیستم درمانی استرالیا همواره در دنیا در رتبه قابل قبول رده بندی شده است. به دلیل نیاز استرالیا به سمت شنواسنج هر سال به متقاضیان در این سمت شغلی دعوتنامه تعلق میگیرد. برای سمت شغلی در دورو کرونا با وجود اینکه شرایط صدور دعوتنامه برای خیلی از رشته های موردنیاز بسته شده بود از اداره مهاجرت دعوتنامه صادرشد. همینطور شاهد بودیم به دلیل کمبود متقاضی در سمت شغلی شنواسنج و همچنین نیاز استرالیا در این سمت هر زمان رقابت در دیگر سمت ها بیشتر میشود باز هم شرایط این سمت شغلی به شدت مساعد است.

در این مقاله متد ویزا(کاریابی روش) قصد دارد در رابطه با سمت شغلی 252711: Audiologist اطلاعات بیشتری در اختیار شما قرار بدهد. همانطور که اشاره شد با ارهیه حداقل یک سال سابقه کار مرتبط در سه سال گذشته و همچنین ارایه مدرک کارشناسی شنواسنجی متقاضیان میتوانند برای ویزا کاری استرالیا و اقامت دائم اقدام کنند.

استرالیا اقدامات بسیاری در سال های اخیر برای افزایش کادر درمانی انجام داده است. یکی از فعالیت ها تهیه لیست بحرانی بود که در شرایط شخت هم سمت های شغلی در رابطه با پزشکی و درمان در اولویت قرارداشتند. به دلیل حساسیت کشور استرالیا به کادر درمات و سمت های مرتبط با پزشکی مسیر های ارزیابی و صدور تاییدیه کمی سختگیرانه و طولانی است  برخی از سمت ها در حوزه پزشکی مسیر ساده تری بر ای اخذ اسسمنت و یا اخذ تاییدیه دارند.خوشبختانه  شنواسنج(Audiologist) یکی از این سمت ها است.

روش مهاجرت شنواسنج به استرالیا

اولین قدم برای شروع مسیر اخذ اقامت دائم استرالیا از طریق سمت شغلی شنواسنج 252711: Audiologist نیاز به تغییر و درک از مهاجرت و سختی های آن است. نیاز های متفاوتی میتواند محرک افراد برای تغییر محل زندگجی و شرایط زندگیشان باشد. موارد مثل درامد بالاتر، رفاه بیشتر، شرایط بین المللی، سیستم اموزش، سیستم درمان و….

همانطور که در مقالات دیگر بیان شد باز هم تاکید میشود در رابطه با کشور استرالیا و شرایط کاری و زندگی در استرالیا بررسی و تحقیقات داشته باشید. تلاش متد ویزا  بالا بر آگاهی متقاضیان است تا با آگاهی بیشتر مسیر مهاجرت به استرالیا برای شما عزیزان واضح تر و روشن تر شود.

سه مرحله اصلی برای هر مهاجرت به استرالیا میتوان تعریف کرد:

  1. اخذ مدرک ارزیابی یا مدرک اسسمنت از سازمان ارزیاب استرالیا
  2. اخذ دعوتنامه از استرالیا
  3. انجام مرحله لاجمنت و دفاع از پرونده برای اخذ ویزا استرالیا

با توجه به مدرک تحصیلی و سوابق کاری سمت های شغلی را بررسی کنید اگربعد از بررسی سمت شغلی 252711: Audiologist را انتخاب کردید میتوانید نیازمندی های این سمت شغلی و مدارک مورد نیاز را بررسی کنید در ادامه توضیحات خدمتتون ارایه میشود.

برای اطلاع از سمت های شغلی مورد نیاز میتوانید درصفحه مقالات ما مراجعه بفرمایید.

همانطور که گفته شد شنوا سنج با ارایه حداقل یک مدرک کارشناسی( لیسانس سکشن یک) مرتبط معادل کارشناسی استرالیا در رشته شنواسنجی میتوانند به عنوان شنوا سنج از طریق سمت شغلی Audiologist  برای اخذ ویزا استرالیا اقدام کنند.

شنوا سنج باید در مرحله اول مدرک ارزیابی را از سازمان ارزیاب وت اسس (VETASSESS)دریافت کنند.

در این مرحله متقاضیان باید حداقل یک مدرک معادل کارشناسی استرالیا در رشته مرتبط ارائه دهند و نیازی به ارایه نمره زبان در مرحله اسسمنت ندارند.

متقاضیان ویزا استرالیا در کد شغلی Audiologist ،شنواسنج ممکن است بین2 تا 10 درصد مصاحبه تلفنی و یا ویدیو کال داشته باشند که توضیحات ارایه میشود.

مدت زمان بررسی مدارک توسط سازمان ارزیاب وت اسس استرالیا  VETASSESS   برای حالت نرمال تقریا 5 تا 6   ماه و برای حالت فست ترک ( تسریع در بررسی ) 10 روز کاری پس از اخذ تاییدیه فست ترک از سازمان ارزیاب است.

برای اطلاع از جزییات اقدام، هزینه و شرایط از طریق سازمان ارزیاب Vetassess به لینک زیر مراجعه بفرمایید.

در مدرک ارزیابی(Assessment) دریافت شده مدرک تحصیلی متقاضی با مدرک تحصیلی استرالیا معادل سازی میشود و همچنین میزان سابقه کار تایید شده متقاضی ذکر میشود. از این طریق متقاضی میتواند امتیاز های مرتبط با سابقه تحصیلی و کاری محاسبه کند.

جهت اطلاع از نحوه محاسبه امتیاز میتوانید به لینک زیر مراجعه بفرمایید.

پس از اخذ مدرک ارزیابی متقاضیان با توجه به شرایط سمت شغلی باید برای هر کدام از ویزا های 189 استرالیا،ویزا 190 استرالیا،ویزا 491 استرالیا،ویزا 482 استرالیا جهت اخد دعوتنامه اقدام کنند و فرم های مربوطه را تکمیل کنند. مسیر اقدام از هر ایالت با توجه به استاندارد و قوانین هر ایالت متفاوت است ولی باید بدانید جهت اقدام حتما فرم EOI باید تکمیل گردد و برای برخی از ایالات Application  باید تکمیل گردد.

بسیاری از متقاضیان دغدغه اطلاع از مدت زمان اخذ دعوتنامه دارند.

دولت استرالیا با توجه به نیاز و سیاست های کشور نیاز به نیروی کار ماهر را مشخص میکند و بر این اساس ویزا اسکیل ورکر صادر میکند. بنابراین طبیعی است که مدت زمان انتظار برای اخذ دعوتنامه از زمان اخذ اسسمنت در طول سال مالی متغییر باشد.

در سالهای  مالی مختلف زمان انتظار دعوتنامه در رشته های مختلف متفاوت است زیرا به بسیاری از متغییر ها بستگی دارد متغییر هایی مانند تعداد متقاضیان داخل صف و همچنین امتیاز آن ها، ظرفیت های اختصاص یافته، سیاست های مهاجرتی استرالیا، نیاز به سمت شغلی مورد نظر. بنا بر این نمیتوان زمان انتظار دقیقی برای اخذ دعوتنامه مشخص کرد. اما برای سمت شغلی شنواسنج بر اساس آمار میتوان گفت همواره رقابت کمی در اخذ دعوتنامه وجود داشته و مدت انتظار کمتری به نسبت دیگر سمت های شغلی شاهد بودیم.

پس از صدور دعوتنامه متقاضیان 60 روز فرصت دارند تا مدارک مورد نیاز به اداره مهاجرت استرالیا ارسال کنند  وهزینه ویزا مورد نظر را به اداره مهاجرت استرالیا پرداخت کنند. هر متقاضی  میتواند بر اساس زمانبندی اداره مهاجرت استرالیا برای هر نوع ویزا اسکیل ورکر یا مهارت شغلی ویزا مد نظر را دریافت کند.

وظایف  شغل شنواسنج در کد شغلی (252711: Audiologist  ) بر اساس رفرنس سایت ANZESCO

انجام و تفسیر طیف گسترده ای از تست های شنوایی سنجی برای تعیین کارایی شنوایی و مکان یابی محل مشکلات شنوایی شناسایی شده

  • تفسیر نتایج آزمایش شنوایی سنجی در کنار سایر داده های تشخیصی پزشکی، اجتماعی و رفتاری
  • ارزیابی الگوی پاسخ کلی و تست‌های آکوستیک برای تمایز بین کم شنوایی ارگانیک و غیر ارگانیک
  • برنامه ریزی، هدایت و مشارکت در مشاوره، گفتارخوانی و سایر برنامه های توانبخشی
  • تجویز سمعک مناسب و آموزش استفاده از آن به بیماران
  • انجام آزمایشات و مشاهده بیماران برای تعیین ماهیت و میزان اختلالات
  • برنامه ریزی و اجرای برنامه های ورزشی درمانی برای اصلاح اختلالاتی مانند لکنت زبان و بیان غیر طبیعی
  • اجرای درمان فردی و گروهی برای توانبخشی بیماران با مشکلات ارتباطی ناشی از نقص شنوایی، فلج مغزی، جراحی و آسیب
  • مشاوره در مورد درمان کودکانی که در یادگیری صحبت کردن مشکل دارند

مدارک و شرایط لازم برای ویزا

  • مدارک شناسایی
  • ترجمه مدارک تحصیلی
  • ترجمه مدارک کاری
  • مدرک ارزیابی(Assessment)
  • عدم سوپیشینه
  • سند ازدواج
  • فرم های مرتبط (80-1221-1399(
  • کارنامه آزمون زبان
  • انجام تست پزشکی
  • انجام انگشت نگاری (Biometric)

هزینه

برای اطلاع از هزینه ارزیابی (Assessment)  سمت شغلی 252711: Audiologist  میتوانید به مقاله معرفی سازمان وت اسس  مراجعه کنید

برای اطلاع از هزینه ویزا ها میتوانید به صفحه معرفی ویزا ها مراجعه بفرمایید

متوسط درامد شنواسنج در سال 2024

متوسط حقوق شنواسنج در استرالیا 98366 دلار در سال یا 50.44دلار در ساعت است. موقعیت های سطح ورودی از 88750 دلار در سال شروع می شود، در حالی که اکثر کارگران باتجربه تا 114569 دلار در سال درآمد دارند.

https://au.talent.com/salary?job=civil+engineer

https://au.indeed.com/career/civil-engineer/salaries

https://au.indeed.com/q-civil-engineer-jobs.html

تجربه متد ویزا در همراهی شنواسنج در مسیر اخذ ویزا کاری مهارت شغلی استرالیا و اقامت دائم استرالیا

موسسه متد ویزا پرونده هایی متفاوتی برای متقاضیان اخذ ویزا کاری استرالیا برای سمت شغلی شنواسنج داشته است.

در این سمت همواره در تلاش بودیم با ارایه جزییات مدذارک مورد نیاز و رفع ایرادات در مراحل مختلف مسیر جمع آوری مدارک را برای متقاضیان سمت شغلی شنواسنج راحت تر کنیم.

سوالات خود را از ما بپرسید