35.8میلیون دلار هزینه ایجاد مراکز مربوط به سلامت کودکان در ایالت NSW

35.8میلیون دلار هزینه ایجاد مراکز مربوط به سلامت کودکان در ایالت NSW

جوانان و خانواده‌هایشان در سراسرایالت NSW از خدمات مراقبت‌های روانی و رفاهی با اعلام مراکز (  Head to Health Kids Hubs) در NSW بهره ببرند.

 

Kids Hubs  یک سرمایه گذاری مشترک 35.8 میلیون دلاری توسط دولت استرالیا وایالت  NSW است که مراقبت های         سلامت روانی و رفاهی جامع و چند رشته ای را برای کودکان زیر 12 سال و خانواده های آنها فراهم می کند.

خدمات Kids Hubs  ، کاملاً توسط دولت تأمین می شود و طیف وسیعی از خدمات بهداشتی ، درمانی و رفاهی را توسط تیم های متخصص ارائه می دهند که این تیم شامل روانپزشکان، روانشناسان، پزشکان اطفال، پرستاران، مددکاران اجتماعی، کارکنان همتا و کارکنان بهداشت بومی میباشد.

این خدمات به تدریج تا سال 2027 زمانی که هر 4 مرکزمربوط به کودکان فعال شود عرضه میشود .

دولت‌ استرالیا موافقت کرد که بر اساس موافقتنامه ملی بهداشت روانی و پیشگیری از خودکشی، راه‌اندازی مرکز کودکان Head to Health  را تأمین مالی کند.

  • اما مک براید، معاون وزیر بهداشت گفت:

Kids Hubs محیط دلپذیری را برای کمک به کودکان و خانواده‌هایشان در مواقع بحرانی فراهم می‌کند و ابزارهای مورد نیاز برای رویارویی با هر موضوعی را در اختیارشان قرار می‌دهد.

  • رز جکسون وزیر بهداشت گفت:

رز جکسون وزیر بهداشت گفت:

افزایش کودکانی که با چالش‌های بهداشت روانی مواجه می‌شوند، یک فراخوان جدی برای اقدام دولت است. ما می دانیم که باید برای حمایت از جوانان استرالیایی که با مشکلات سلامت روانی دست و پنجه نرم می کنند، بیشتر تلاش کنیم. ما می‌خواهیم مطمئن شویم که خانواده‌های آسیب‌پذیر حمایت مورد نیاز خود را دریافت می‌کنند و مرکز کودکان Head to Health یکی از راه‌های حمایت از کودکان و خانواده‌های آنها برای داشتن زندگی شادتر و سالم‌تر است.

مرکز کودکان ، دسترسی به مراقبت‌های بهداشت روانی و رفاهی جامع را برای جوان‌ترین اعضای جامعه ما آسان‌ترمی‌کند.

برای کسب اطلاعات بیشتر دراین مورد میتوانید به آدرس الکترونیکی زیر مراجعه فرمایید:

https://www.nsw.gov.au/media-releases/head-to-health-kids-in-nsw

 

سوالات خود را از ما بپرسید