سایت های کاریابی در استرالیا

معرفی چندمورد ازبهترین سایت های کاریابی در استرالیا برای مشاغل مختلف

ما در این مقاله سعی داریم به معرفی چند سایت برتر کاریابی استرالیا بپردازیم .

با توجه به این مورد که نرخ بیکاری فعلی استرالیا (براساس آخرین داده های اداره آماراسترالیا ABS از دسامبر 2023) 3.9٪ است ، در سال منتهی به فوریه 2023 توسط  ABS گزارشی منتشر شد که به صورت زیر می باشد :

1.8 میلیون استرالیایی مشغول به کار نبوده، اما می خواستند به کاربپردازند و 1 میلیون استرالیایی برای شروع فوری کار در دسترس بودند.

سایت های کاریابی، شرکت ها را قادر می سازد تا به شبکه ی گسترده از مخاطبان جویای کار دست یابند و افراد جویای کار را باتوجه به هرسمت شغلی مناسب انتخاب کنند.

SEEK

SEEK، با بیش از 150000 شغل آنلاین و 25 میلیون بار بازدید در هر ماه، سایت شغلی پیشرو استرالیا برای کارفرمایان در استرالیا است. همچنین این سایت امکان بررسی های شرکت ها و جستجوی استعدادها را فراهم میکند ، بنابراین کارفرمایان می توانند به جستجو و ارتباط با نامزدهایی بپردازند که ممکن است برای این نقش مناسب باشند.

Jora

در Jora، تعداد زیادی از نامزدهای بالقوه که Jora را انتخاب می کنند، تبلیغات شما را می بینند، زیرا آنها می توانند بدون نیاز به بازدید از چندین سایت شغلی، همه مشاغل را در یک بستر بررسی کنند. Jora علاوه بر جمع‌آوری آگهی‌های شغلی از سایر سایت‌ها، برای کمک به کارفرمایانی که بودجه محدودی برای استخدام دارند، آگهی‌های مستقیم شغلی رایگان ارائه می‌دهد.

LinkedIn

لینکدین برای white-collar jobs عالی می باشد زیرا رشد آن عمدتاً در شبکه های حرفه ای بوده است. این سایت به عنوان یکی از محبوب‌ترین وب سایت‌ها برای جستجوی کار شناخته شده است ، این امکان برای متقاضیان کار وجود دارد که در هر نقطه از جهان از جمله در استرالیا از آن بهره مند شوند.

به عبارت یگر میتوان گفت از هر چهار استرالیایی  تقریبا یک نفر عضو لینکدین میباشد که در مجموع این رقم به حدود شش میلیون کاربراسترالیایی تعلق میگیرد . متقاضیان کار به راحتی می‌توانند در این سایت دسترسی مناسبی به موقعیت‌های شغلی بسیار زیاد و متنوعی داشته باشند و از طریق راه‌های مختلف با کارفرمایان در ارتباط باشند.

Indeed

Indeed یک هیئت شغلی جهانی است که در چند سال اخیر شروع به گسترش به استرالیا کرده است و به عنوان یک وب سایت شغلی محبوب در استرالیا و سراسر جهان شناخته شده می باشد. افراد جویای کار با داشتن امکان دسترسی رایگان به جستجوی شغل، ارسال رزومه و ویژگی‌های دیگر، میتوانند در اولویت قرار بگیرند.

Adzuna

Adzuna  نسخه استرالیایی یک پورتال جهانی، مربوط به مشاغل با 150 وب سایت روزنامه در استرالیا همکاری می کند. کارفرمایان باید برای ارسال یک شغل مبلغی را پرداخت کنند.

CareerOne

به عنوان یک شرکت سرمایه گذاری مشترک، CareerOne کانال های چاپی و آنلاین بزرگترین ناشر استرالیا، News Corp Australia، و فناوری پلت فرم اشتغال جهانی، Monster را ادغام می کند. این پست آگهی کار رایگان با ویژگی های پولی ارائه می دهد.

Workforce Australia

Workforce Australia (که قبلاً به عنوان JobActive شناخته می شد) راه دولت استرالیا برای کمک به استرالیایی ها برای یافتن کاراست و به کارفرمایان کمک می کند تا کارکنان مناسب برای کسب و کار خود را پیدا کنند.

Glassdoor

Glassdoor یک پایگاه داده جهانی از میلیون ها بررسی شرکت است که نامزدها را نیز به سایت خود جذب می کند. کارفرمایان می‌توانند با ایجاد یک حساب کاربری رایگان شروع کنند و می‌توانند برای ویژگی‌های بهتر آن را به Premium ارتقا دهند.

سایت های کاریابی تخصصی در استرالیا

Jora Local

Jora Local یک سایتی است که در مهمان‌نوازی، خرده‌فروشی و استعدادهای کارگری تخصص دارد، کاملا رایگان بوده و با در نظر گرفتن مشاغل کوچک طراحی شده است.

کارفرمایان می توانند مشاغل را در کمتر از 30 ثانیه ارسال کنند، همچنین اطلاعات مهمی از نامزدها را نشان می دهد که سایر سایت های شغلی ندارند، مانند وضعیت ویزا، در دسترس بودن، و اینکه آیا آنها به صورت محلی زندگی می کنند یا خیرو بدنبال آن امکان مشاهده ی این مورد که چه افرادی با شرایط شما مطابقت دارند وجود دارد.

Sidekicker

Sidekicker کارکنان معمولی را استخدام می کند و آنها را با مشاغلی مرتبط می کند که به دنبال کارکنان موقت و معمولی در رویدادها، مدیریت دفتر، تبلیغات و انبارداری و… هستند.

اگر در حال حاضر از آژانسی برای کارکنان موقت یا معمولی استفاده می کنید، Sidekicker     می تواند گزینه مقرون به صرفه تری برای شما باشد.

Backpacker Job Board

Backpacker Job Board یک سایت شغلی پیشرو در استرالیا بوده و آنها از سال 2010 به backpackers  در یافتن کار در زمینه‌هایی مانند میوه‌چینی و کار در مزرعه تا مشاغل مهمان‌نوازی و نقش‌های فروش کمک می‌کنند.

MedicalJobsAustralia.com

MedicalJobsAustralia.com که در سال 2015 در استرالیا تأسیس شد، بزرگترین سایت مشاغل مراقبت های بهداشتی استرالیا است. اگر به دنبال مشاغل بهداشتی یا پزشکی در استرالیا هستید، می توانید هزاران فرصت ارسال شده توسط کارفرمایان مراقبت های بهداشتی استرالیا را در MedicalJobsAustralia.com پیدا کنید.

ArtsHub

ArtsHub که در سال 2000 تأسیس شد، وب سایت پیشرو استرالیا بوده که به صنایع خلاق و حیطه هنر خدمت می کند. اگر به دنبال پست کردن مشاغلی مانند انتشارات، هنرهای زیبا یا رویدادهای فرهنگی هستید، ArtsHub پورتالی برای تبلیغ مشاغل شما می باشد.

FlexCareers

FlexCareers بر استعداد کم استفاده زنانی که به دنبال کار انعطاف پذیر در استرالیا و نیوزیلند هستند، تمرکز دارد. اگر کارفرمایان درشرکت خود فرصت های شغلی انعطاف پذیری را ارائه می دهند و قصد دارند کارمندان زن بیشتری را استخدام کنند، FlexCareers می تواند انتخاب آنها برای ارسال آگهی های شغلی بوده و در پیشرفت شرکت موثر باشد.

GradConnection

با GradConnection، می‌توانید به مجموعه استعدادهای دانشجویان فعلی یا فارغ‌التحصیل‌شده‌ی دانشگاه دسترسی داشته باشید. کارفرمایان می توانند ترجیحات خود را بر اساس معیارهایی مانند دانشگاه یا رشته تحصیلی برای دریافت درخواست از داوطلبانی که با معیارهای آنها مطابقت دارند انتخاب کنند.

Pro Bono

کارفرمایان در سازمان های غیرانتفاعی می توانند از وب سایت Pro Bono برای ارسال آگهی های شغلی استفاده کنند. این وب‌سایت که در سال 2000 تأسیس شد، مسیری را برای افرادی که می‌خواهند با جامعه غیرانتفاعی استرالیا مشغول شوند، هموارمی‌کند.

Paddl

Padl کارفرمایان را با دانشجویان و فارغ التحصیلان به روشی مدرن مرتبط می کند: کارفرمایان به جای تکیه بر رزومه، می توانند از کارت امتیازی برای آزمایش متقاضیان استفاده کنند. به این ترتیب می توانند افرادی را که مهارت های مناسبی دارند انتخاب کنند.

Workfast

Workfast به استخدام کارکنان قراردادی برای نیازهای تجاری موقت اختصاص داده شده است، که شامل عمران و راه آهن، ساختمان و ساخت و ساز، انبارداری، اداره اداری، مهمان نوازی، خرده فروشی، رویدادها و تبلیغات، انرژی و منابع، و نیروی کار عمومی می باشد.

کلام پایانی

پیدا کردن کار مناسب در استرالیا مسئله مهمی می باشد به این منظور مجموعه متدویزا ( موسسه کاریابی استرالیا ) سعی داشته در این مقاله با معرفی چند سایر برتر کاریابی استرالیا این مسیر را برای شما آسان نموده وامید است افراد این مسیر را با موفقیت سپری کنند.

هرکدام از وبسایت های معرفی شده در این مقاله ویژگی های مختص به خود را دارند تا بستر پیدا شدن شغل مناسب برای متقاضیان کار به راحتی فراهم باشد، همچنین کارفرمایان میتوانند با توجه به نیاز سازمانی خود نیروی کار متناسب با سمت شغلی مورد نظر را پیدا کنند.

برای آشنایی بیشتر درمورد مهاجرت استرالیا میتوانید به لیست مقالات ما درسایت متدویزا مراجعه فرمایید.

اگر درمسیراخذ ویزای کاری استرالیا دچارابهام یا چالش می باشید و یا در مورد انواع ویزاها مثل ویزای ۱۸۹ ، ویزای ۴۹۱ ، ویزای ۱۹۰ استرالیا ابهامی دارید میتوانید با بهره گیری و تکیه براطلاعات و تجربه کارآمد مشاورین ما در این موسسه کاریابی استرالیا (متد ویزا) ، انتخاب بهتری در این مسیرداشته باشید.

سوالات خود را از ما بپرسید